Páginas

jueves, 6 de diciembre de 2012

Ara si, 4 messos

Ai petit, sovint quan et miro recordo les classes del curs d'ensinistrament cani que vaig fer fa un temps.

Tu ara rius i estas content (quan vols es clar, pero es força sovint comparat amb la vida amb tu fins ara) i vius el dia a dia, dimarts potser es un dia dolent  de plors i crits pero quan et lleves dimecres no hi penses i et despertes rient i fent petarrons. Jo en canvi, com a bon adult que soc porto la meva motxileta de records i encara no he fet net dels ultims messos. El teu pare si, babeja com un cargol quan et veu.

Cada moment bo em fa sospitar i penso que en res faras de nou un canvi i tornaras a ser un bitxo cridaner full time, aixi que aqui em tens intentat fer "borron y cuenta nueva" com has fet tu.

Ara vas a la guarderia, la Kita com li diuen aqui. Sembla que t'agrada, ets el mes petitet i les monitores t'adoren a mes a mes en 2 dies han aconsseguit que agafis el bibero sense cridar. No xucles gaire pero tot arribara. Aixo si tornes fet caldo i el dia despres es un infern però confio que anirà millorant.

Aquesta es la teva cara a la guarderia, tot es taaan interessant!

T'agrada el fred, ara ja fa dies que neva i et trec al carrer gelada mentres tu dorms calent com un torro dins del teu Fusssack, aixo si amb les mans fora, ben gelades.

Per celebrar els teus 4 messos hem començat en serio amb el famos sleep training. Encara esta en procés aixi que millor m'espero a veure com acava la cosa.

Cada dia domines mes les teves manetes, t'agarda estar en plan contemplatiu mirant i triant pero quan t'hi posses ho agafes tot i intentes dur-ho cap a la boca. Encara no et surt gaire be aixi que mes d'un cop et sento cridar super nervios amb la boca oberta i l'esquena tiesa intentat tocar alguna cosa amb la llengua. Si Mahoma no va a la montanya....

Tambè t'has afegit al club dels xucladors d'esponges. 


 Avui tenim visita, els teus tiets venen amb cotxe des de Barcelona, no els recordaras pero tinc curiositat per saber com va, fa un parell de messos que no tenim ningu a casa aixi que espero que els deixis dormir una mica!! Un petonet.


No hay comentarios: