Páginas

lunes, 11 de marzo de 2013

Lluc, 7 mesos


Ningu sap en quin moment en llenguatge comença a cobrar forma al cap de una criatura pero una cosa tinc clara, ja saps que NO significa NO.

 No m'estiris dels cabells, no llepis el botó de parada del tram, no li estiris la cua a la Uxim.... 

Aquest mes ha estat maco i curios, rius com un beneit (quan estas de bones es clar), a la guarderia les tens enamorades i cada dia que hi vas m'expliquen amb pels i senyals que fas i deixes de fer. 

Tambè m'ensenyen a fer-te petits juguets com omplir un globus amb una mica de farina i despres cobrir-ho amb 3 globus mes (tot el día sento nyic nyic quan ho mossgues). 

A més a més t'aguantes sentadet com un petit Buda. No ens podem allunyar gaire per que,per la llei de murphy,quan no mirem es cuan caus de morros o de costat, pero gaudeixes agafant i treient cosetes dels cistells que et preparo (la idea ve d'aqui, més exemples 1, 2, 3 ).

He estat llegint molt últimament i hem fet alguns canvis a la teva habitació. 

El més cridaner es que ja no tens cuna (ara esta a casa d'una parella portuguesa molt maca que estan encantats), i dorms amb el matalás a terra.

El teu domini de les mans es bastant impressionant, agafes una cosa amb la dreta, la pases a la esquerra, t'ho mires, agafes alguna altra cosa i apa a fotre-li canya per veure quin soroll fan l'una contra l'altra! (o contra el terra, el teu cap, etc...)

Tens senyals verbals be clares Uh Uh Uh es "ho vull ho vull ja", normalment ho acompanyes inclinant el cos endavant cap a l'ojecte desitjat.

Tambè tens un coneixement detallat de la anatomia humana i sense cap vergonya em mires el pit quan toca menjar. Si estas estirant a terra ho acompanyes pujant i baixat els braços a tota velocitats, com si volguessis sortir volant o fessis un versió cutre de "pajaritos por aquí".

I els grrrrr, juuuu, blup, tot un ventall de possibilitats que utilitces per espantar les velles al tram (que pensen que duc un gos al carro en lloc de un nen).

T'has estrenat a la piscina, amb el teu altre progenitor (vas sortir mullat pero no se si de l'aigua o de la baba del teu orgullos papa!) i t'agrada.

Clarament tens un cervell i has començat a utilitzar-ho més enllà dels instints bàsics como-duermo-lloro-cago.

Quan l'humor i la salut acompanyen tens una capacitat per concentrar-te que em sorpren i mirant com conectes idees, manipules coses i t'esforces per endendre-ho tot em surt la vena antropologica i em donen ganes de sentar-me al passadis amb un salacof i un bloc de notes.


Aixo del solids et fa el pes, pa, galetes, trossos de fruita... no tens dents pero es igual tu fas mossegades a les coses i apa... quan et veig menjar pa sempre recordo un cop que al  avi Josep rient a la taula se li va caure la dentadura. No se quina edat tenia jo pero em vaig quedar de pasta de boniato amb aixo de que les dents es poguessin treure!!

P.D. L'avi Josep era el avi del meu pare (per si quan llegeixes això jo ja estic "gaga")

1 comentario:

Silent Reader dijo...

Es importante tomar medidas para proteger tu amor. Cuando sientes que tu esposa ama a otro hombre, necesitas encontrar más información. Con la aplicación https://www.espiaparamoviles.com/ es posible leer Facebook y Whatsapp. Así que todo está en tus manos.